יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

It's Titled: UNTITLED


לו זבוב על קירותיה של כיתה בשנקר היה שומע את השיחות אשר ניהלנו שם, הוא היה חוזר לחבריו הזבובים והיה אומר שאלה שם בפנים הם חבורה של מוזרים. מדברים ברצינות אין קץ על ריווחים למעלה, למטה, מימין ומשמאל, מתפלמסים בחירוף נפש על משמעותו של אימג' ו/או פונט... ובוכים בכי תמרורים לאחר שעבודה כשלה את מעמד הביקורת המאיים.

כן, מי שלא בוחש בעולם הזה, העולם של העיצוב, לא יכול שלא לתהות על מה כל המהומה.. על פניו מעצב תפקידו "לעשות את זה יפה". אך שם הטעות המרה מכל, שכן מעצב טוב הוא פילוסוף, רעיונאי, במאי, מפיק, צלם, משורר,צייר... ולא פחות גם פסיכולוג. את כל הכובעים הללו עליו לחבוש, ולג'נגל אותם כמו לוליין בקרקס רוסי.

דרך מאוד טובה להמחיש ל"אוטסיידרים" את תהליכי החשיבה שמלווים אותנו, המעצבים המאיירים והאמנים וכל האנשים למעשה החיים את העולם היצירתי, היא דרך הבלוג המרתק הנקרא- "אנטייטלד" אשר ערוך ואצור ע"י אברהם קורנפלד, וטליה זליגמן. הבלוג מחולק לשתי קטגוריות- האחת- "מחשבות", והשניה- "מעשים". המחשבות, ההגיגים, והתהיות, נכתבים על ידי רבים מהאנשים הפועלים בענפים אלו בישראל, ומרתק לפגוש את כולם. משהו בתחושה שהבלוג מייצר אצלי לפחות, היא של בית קפה, בו חבורה של אנשים חולקים רעיונות ומדסקסים להנאתם של כולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה